Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Η Ανάσταση ειναι γεγονός... καιρός να πιάσουμε σειρά....



Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του astrolabor αφου εγινε και επίσημα στα Ιεροσόλυμα η αφή του Αγίου φωτός και επισήμως ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!  Για ακόμα μια φορά να δωσω συγχαρητηρια στους Ελληνες αστυνομικούς οπου με δικά τους έξοδα εβαλαν τα χρηματα για να ερθει το Αγιο Φως. Τωρα για τον κάθε Μπαλαούρα ο Χριστός συγχωρά. Εδω συγχώρεσε τον έναν ληστή δεν θα συγχωρήσει τον Μπαλαούρα; Αλλωστε όλοι αυτοί της «αριστερας και της προοδου» ειναι καταδικασμένοι από την ιστορία να καταγραφουν ως οι προδότες του λαού και οι ολετήρες του έθνους.

Η σημερινή μέρα οπως και η μέρα της λαμπρής (*το πάσχα ειναι εβραικη εκφραση και εμεις δεν ειχαμε κανέναν Μωηση να μας περάσει μέσα από θάλασσες) έχουν πολύ ιδιαιτερη σημασία και σημειολογία.

Η Ανάσταση είναι εφικτή για ΟΛΟΥΣ αρκεί ο καθένας από εμας να κοιτάξει και το συνολικό καλό. Αυτό το  «να ειμαι εγω καλά και οι αλλοι ας κάνουν ο΄τι θέλουν» ειναι μαθηματικά βέβαιο πως θα σε οδηγήσει σε μια κατάσταση παραφροσύνης. Ειναι προς οφελος σου ο πλησίον σου να είναι καλά.
Καποιοι θα μου πουν μα καλά ολοι είναι ο «πλησίον» μου; Εν δυνάμει θα έλεγα ΝΑΙ.  Αρκεί όμως να σκεφτεί πως και ο Ιησούς οταν ειδε να  εχουν κανει πρσβλητική εμποροπανήγυρις εντός του Οικου του Θεού τα έσπασε όλα. Οσοι προσβάλουν την πίστη σας και τα πιστευω σας να τους αγνοειτε. ΟΛΟΙ στα δυσκολα Θεε μου και Παναγία μου λέμε. Οπως σεβομαι εγω τους μουσουλμανους ετσι θα πρεπει στην ΧΩΡΑ μου να σεβονται και αυτοί. Ειδάλλως σπίτι τους πισω ....Τόσο απλά!!!!

Μην ξεχνάτε ομως πως υπάρχουν και ατομα που ειναι μόνα και δεν εχουν ουτε ενα πιάτο φαγητό. Τέτοιες ωρες πρεπει να τους θυμηθουμε. Να δειξουμε πως ακόμα και μετα απο 7 ετη δυστυχίας  και ταπεινωσης δεν χασαμε την ανθρωπια μας...

Ευτυχως ξεκουράστηκα και επανερχομαι.

Στον REGIUM WEB RADIO παιζουμε μεχρι ΔΕΥΤΕΡΑ λαικα για να μας εχετε και στο πασχαλινό σας τραπέζι.


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ!!!!

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: